تحصیل پزشکی ،دندانپزشکی و داروسازی در روسیه


 

خبر خوب برای علاقه مندان به تحصیل پزشکی در روسیه این است که تحصیل در رشته پزشکی و دندان پزشکی و داروسازی در روسیه بدون کنکور می باشد. تحصیل پزشکی در روسیه یکی از محبوب ترین و البته مقرون به صرفه ترین انتخاب برای دانشجویان بین المللی می باشد. فدراسیون روسیه هر ساله تعداد زیادی دانشجوی پزشکی بین المللی را جذب می کند، به ویژه از کشورهای آسیایی. به گفته سفارت هند در مسکو، 99 درصد از کل دانشجویان هند که در روسیه تحصیل می کنند، در حال تحصیل پزشکی در روسیه هستند.

با توجه به سیاست دولت روسیه در پرداخت یارانه هزینه تحصیل به دانشجویان خارجی ، تحصیل دانشجویان پزشکی در روسیه برای دانشجویان بین المللی بسیار مقرون به صرفه است. به غیر از این، چه چیزی باعث می شود که روسیه به عنوان یک مقصد مناسب برای تحصیلات پزشکی به حساب آید؟
روش پذیرش آسان که شامل پردازش سریع کارهای کاغذی (کاغذ بازی ندارند) و بدون آزمون ورودی در اکثر دانشگاه های روسیه است.
شهریه تحصیل پزشکی در روسیه و دندان پزشکی در روسیه نسبت به دیگر کشورها بسیار کمتر است و استانداردهای آموزشی در سطحی بسیار عالی می باشد از این رو دانشگاهبرای دانشجویان بین المللی بسیار قابل توجه است و باعث به وجود آمدن رقابت بین سایر دانشگاه های پزشکی بین المللی شده است

دانشگاههای دندان پزشکی در روسیه و پزشکی روسیه از سطح علمی بسیار بالایی در جهان برخوردارند و مدارک آن ها در سراسر دنیا تایید شده می باشد. دانشگاه پزشکی سچینوا مسکو و دانشگاه  از بهترینهای پزشکی دنیا در این حوزه قرار دارند.میتوانید با تحصیل تخصص دندانپزشکی در روسیه در دانشگاه مورد تایید ایران بعد از تحصیل به راحتی در ایران شروع به فعالیت کنید

• جذب تعداد بیشتری از دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی بین المللی، بسیاری از دانشگاه های روسیه برنامه های پزشکی را به زبان انگلیسی نیز ارائه می دهند.
• اکثر دانشگاه های علوم پزشکی روسیه پیرو روش پذیرش ساده بدون آزمون ورودی برای دانشجویان خارجی هستند. از طریق ارزیابی پرونده تحصیلی متقاضی،دانشجو می پذیرند.
• هزینه های تحصیل پزشکی در روسیه و هزینه های زندگی در مقایسه با کشورهای غربی مقرون به صرفه است.
• با توجه به معیارهای سازمان بهداشت جهانی و یونسکو، دوره های پزشکی روسیه تاییدیه جهانی دارند.
• دوره های پزشکی به زبان انگلیسی و همچنین فرانسوی ارائه می شود.
• دانش آموزان به کسب نمره TOEFL یا IELTS برای تحصیل پزشکی در روسیه نیاز ندارند.
• در طی دوره کارآموزی، دانشجویان می توانند تجربه خوبی در زمینه بالینی در بیمارستان های دولتی در کنار بسیاری از متخصصان داشته باشند.
هزینه تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در روسیه
یکی از بزرگترین مزایای تحصیل پزشکی روسیه این است که دولت روسیه هزینه های تحصیلات 80-90٪ برای دانشجویان پزشکی خارجی را پرداخت می کند که بدین معنی است که آنها باید 10 تا 20 درصد از هزینه واقعی آموزش پزشکی را پرداخت کنند. حتی هزینه های زندگی در روسیه نسبتا کمتر از سایر کشورهای توسعه یافته است.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code